מי מעז לפרסם את השירות/מוצר שלו בשירותים ציבוריים?
מי שיודע מה שהוא עושה
כדי לעשות שיווק אפקטיבי נשלב:
הכרות של הלקוחות הפוטנציאליים
תוכן מדויק
מדיה מתאימה
ברגע שאתם יודעים את 3 הפרמטרים האלה, אפשר להתחיל לעבוד, וכשהאוזן קשובה והראש פתוח, מקבלים שיווק סופר מוצלח!
השרות – מספרה
הלקוחות – סטודנטים
התוכן – "אנחנו כאן, לא מאמינים? תשטפו פנים שוב"
המדיה שתפורה בול? לוח פרסום שתלוי משמאל למכונת ייבוש הידיים בשירותים הציבוריים של המכללה.
פנטסטיק!